Grožio priemonių pliūpsnis.

sausio 16, 2013

Savąjį blogą buvau užleidusi gerokai. Velniškai daug laiko suvalgė mokslai ir peržiūros. O žiema aplankė su stipriu peršalimu. Tačiau pagaliau galiu atsipūsti ir vėl raudonai lakuotais nagais barškinti klaviatūrą. :)

Lapkričio mėnesį sužinojau apie vieną ganėtinai naują projektą - Adorebox. Adorebox dėžutė yra siurprizas. Kiekvieną mėnesį dėžutės turinys skiriasi, į ją patenka nauji produktai, kuriuos pristato įvairiausi kosmetikos gamintojai. Tai unikalus būdas išbandyti begales prabangios kosmetikos priemonių, tam neišleidžiant begalės pinigų! Kadangi jos mėnesinė kaina 39 lt, o gautų produktų vertė keliagubai viršija sumokėtą kainą. Iš pradžių žvelgiau gan kritiškai. Kaip jie žinos ko man reikia? Tačiau daugiau panaršiusi po jų puslapį pamačiau, kad yra grožio profilis, kurį užpildžius Adorebox komanda gali parinkti produktus pagal mano poreikius. Gruodžio pradžioje savo rankose jau laikiau pirmąją savo Adorebox dėžutę (Ir drąsiai galiu teigti, kad ji pirma ir tikrai ne paskutinė). Jaudulio kupina pakavau dėžutę, kadangi buvo labai smalsu ką gi aš rasiu viduje.


O viduje radau :

●  Valentino "Valentina" kūno losjoną. Talpa 50 ml, kurių vertė - 24lt. labai lengvai ir greitai susigeria, malonaus kvepalų kvapo.

●  STAGE LINE profesionalius akių šešėlius. Spalva rusva, blizgi, stipriai pigmentuota. O man kaip mėgstančiai žemės tonus - tiesiog super ;)

Antiperspirantas Perspi - Guard. Talpa 20 ml, kurių vertė - 20lt. Aprašyme teigiama, kad jis panaikina net itin stiptų prakaitavimą. Šios problemos neturiu, tačiau nepanaudotas tikrai neliks.

BIOK Trejopo poveikio dantų pastą Ecodenta su baltuoju moliu, propoliu ir TeavigoTM. Tai pirmoji lietuvišką dantų pasta, kuri man patiko :) Gautus 10 ml sunaudojau ir nusipirkau didelę pakuotę.

●  Keune So Pure spalvą saugantis šampūnas. ( Be sulfatų ir parabenų) Man kaip dažančiai plaukus spalvos išsaugojimas tikrai svarbus. 50 ml vertė - 30lt.

Keune So Pure spalvą saugantis kondicionierius. (Be sulfatų ir parabenų) . 50 ml vertė - 29 lt. Išbandžiau kartu su gautuoju Keune So Pure šampūnu ir man visai patiko. Plaukai švelnūs, žvilgantys. Dedu tiek šampūnui, tiek kondicionieriui didžiulį pliusą.

Sebocalm drėkinamasis kremas. 15 ml vertė 20 lt. Patiko, kadangi juo pasitepus veidas visiškai neblizgėjo. Kadangi nors ir turiu sausą odą, bet ji pasitepus kremu praadeda blizgėti.

Sebocalm valomasis kremas. 50 ml vertė 18 lt.Patiko tuo, kad gerai nuvalo makiažą, nedirgina ir nesausina odos.

Sebocalm trejopo atspalvio kremas. 15 ml vertė 25lt. Tai 3 in 1 produktas . Tai drėkiklis, apsauga nuo saulės ir spava. Šis kremas drėkina odą ir suteikia jai natūralų atspalvį. Puiki išeitis kai norisi veidui suteikti gyvumo, bet nesinori tepti pudros. Pirmą kartą bandžiau tokį dalyką ir man visai patiko :)

TOM TAILOR kvepalų mėginukas. Kvapas man nepatiko, tačiau draugė greitai pasisavino jį ;)

●  Annemarie Borlind - ZZ sensitive veido tonikas . 150 ml. Dar neišbandžiau tad nuomonės neturiu.




Adorebox dėžute esu tikrai patenkinta ir žadu ją vėl užsisakyti. Vien ko vertas malonus laukimas, gražiai įpakuota dėžutė, kurioje slepiasi daugybė kosmetikos priemonių. Ir tas jauduliukas išpakuojant. Ir tas džiaugsmas kai produktai patinka ir tinka. Todėl visoms, kurios dar nėra bandę – siūlau išbandyti. Daugiau informacijos apie dėžutę, jos pristatymą rasite www.atraskgrozi.lt

Šiltos ir gražios žiemos. Skirkit laiko knygai ir poilsiui :)

0 komentarai (-ų):

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP