Tikslai.

spalio 27, 2011

Viskas.Marija,atsipeikėk.
Kvaiša nerealiuota.
Gana save kankinti.
Pradėk gyventi.

............


Reikia pradėti gyventi.Vėl lankytis paskaitose,mokytis,(kadangi turiu nemažai laisvo laiko) skaityti knygas,eiti į parodas. neatsiriboti nuo žmonių. išeiti į miestą tiesiog išgerti kavos ir pasivaikščioti.mėgautis šia akimirka. mėgautis čia ir dabar,o ne graužti save ir galvoti kas galėtų būti.
reikia pradėti sportuoti,lankyti EN kursus. mylėti save. grįžti į rimta. skaityti. eiti pasivaikščioti. tiesiog gyventi. nustoti sėdėti prie pc ir bukai spoksoti į fb ir kartkartėm graužtis,kad kiti gyvena,o aš kaip durnė tik egzistuoju.
depresija dar ne pasaulio pabaiga. aš turiu ją įveikti. nustoti leisti pinigus gydytojam ir vaistam. geriau už tą sumą pakeliauti. 500lt (minimum) išeina vien gydymui.. eh.mano mintys nerišlios,nes jos tokios neryškios.bandau jas sudelioti.susivokti visame kame.
man reikia išmokti gyventi.
bet kaip?

vidinis balsas sako. pakilti iš duobės reikia pastangų. ir reikia pradėti nuo smulkmenų..tik gaila,kad jomis aš nebemoku džiaugtis..


2 komentarai (-ų):

Mocha 2011 m. spalio 27 d. 11:38  

Vien norais gyva nebūsi. Stokis ir veik. Laimės kiti ant sidabrinės lėkštutės neatneš. Patikėk, žinau tą.

summer 2011 m. spalio 27 d. 19:41  

po truputi ar visus iskart, bet ivesk i gyvenima dalykus, kuriuos mini. mano irgi panasi problema - labai skurdus socialinis gyvenimas. bet kad ir kaip butu, jo reikia. ir net jei geriausia pasnekove esi pati sau, pasnekesys prie kavos puodelio su tai vienu, tai kitu draugu/pazistamu/nepazistamu iseis tik i nauda.
ir jei danguje tamsus debesys, negalvok, kad taip bus visada. sviesa tunelio gale tikrai yra, ar tu ja matai, ar tik zinai, kad ji ten, bet ji yra. daznai depresija isgydo laikas, kartais paprasciausiai reikia islaukti.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP