Mokslas,

vasario 25, 2011

Mokytis.REIKIA.privalau.kitaip viskas dėl ko stengiausi žlugs kaip kortų namelis. turiu nepilnas dvi savaites ir septynis egzaminus.neturiu noro,mane kankina apatija,aš purtausi iš šalčio ir noriu miego. nenoriu. bet yra žodis reikia. ir tas žodis man nepatinka. nepatinka kaip ir šaltis. kaip šaltis kuris kausto kūną ir širdį. aš suledėjus. aš šalta it būčiau negyva. nemiga,stiprūs vaistai ryjami saujomis,kad tik galėčiau pamiegoti,kad bent kiek įgaučiau jėgų. gliučinantys sapnai. nešantys į skausmo prarają. dažnai prabundu apsiverkus ir nebegaliu miegoti. vartausi lovoje kol paskausta šonus. keliuosi. susisupu į chalatą ir šliaužau po namus kankinama sąžinės graužaties. aš nebemoku rišliai dėstyti minčių,aš nebemoku rašyti be klaidų. prarandu menkiausius sugebėjimus. žodis gyvenu man nebeegzistuoja. tėra tik žodis "vegetuoju". jei iki kovo 11 nesusitvarkysiu mokslų būsiu pasmerkusi save raust konteinerius. o aš to nenoriu. privalau prisiverst mokytis,nebeturiu net menkiausios galimybės atidėlioti. kiekviena minutė,kiekviena valanda yra aukso vertės. bet kaip išlaikyt tai ko kiti neišlaikė turėdami laiko pasiruošti po savaitę? o man teks po dieną ar max dvi. o aš intelektu tai tikrai nespinduliuoju. dvelkiu durnizmu.

reikia mokytis. aš privalau įveikt šiuos egzaminus. aš nebeturiu laiko išrast sėkmės formulei. tad belieka kruopštus kalimas ir knygų graužimas. hrrr.


5 komentarai (-ų):

Ieva___________________________ 2011 m. vasario 25 d. 10:51  

Vargšiukė. Laikykis, viskas bus gerai!

Rosita 2011 m. vasario 25 d. 12:42  

Joo!! Viskas bus GERAI! Nenuleisk rankų!

Anonimiškas 2011 m. vasario 26 d. 05:28  

sėkmėėėės

Chat Noir 2011 m. vasario 27 d. 02:13  

O dar geriau negaisk to brangaus laiko prie neto ! Sekmes .

Cigarette 2011 m. vasario 27 d. 07:02  

Ačiū už palaikymą.

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP