15.

vasario 28, 2011

15h prasideda pirmasis mano išbandymas. Aš nemoku. Aš tikrai nemoku. Skaitau ir nieko nepamenu. Kas dėl to kaltas? Aš ar durna mano galva? Tinginystė ar sunkus dalykas ir dar sunkesnis išmokimas?
veju save nuo pc. Bet prisėdau. Išsilieti. Man baisu ir aš labai bijau. Net pykina iš tos baimės. Pirmasis išbandymas. Jei jo neišlaikau - man amen. Viskas. Asta lavista ,mokslai mano mieli. Laikykit kumštukus. Man reikia nežemiškų jėgų palaikymo ir pagalbos.


dar prisėsiu prie konspektų krūvos. dar pabandysiu suvokt kažką ir išmokt. turiu kažkur pusantros valandos ir leisiuos į kelionę link universiteto. aš bijau,mane smaugia ir drąsko abejonės. man proza maišos su lyrika,postmodernizmas su modernizmus. man dramaturgija pinasi su egzodu . naujausiosios dramaturgijos tikslas buvo sukelti įtampą galvoje,o ne scenejo. bingo. jiems pavyko. mano galvoje it pasaulio futbolo pirmenybės,it europos vyrų krepšinio čempionatas,it olimpinės varžybos,it madų šou. nerimas,baimė,triukšmas. nusišneku. žinau.


aš įbauginta pasekmių.

0 komentarai (-ų):

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP