Norai ir minčių kratinys.

rugpjūčio 16, 2011

Aš kaip visad daug noriu. Noriu,kad darbas būtų lengvesnis. Noriu M.Monroe plakato http://www.artidea.lt/lt/prekiu-galerija/preke/?page=1&show_id=8617&do_search=1&categories=55 , noriu GG knygų, noriu knygų apie Paryžių,Niujorką. noriu albumų apie šiuos miestus,noriu albumų apie Italiją.. noriu plakato su NY vaizdu. Pasakysit,ot,mažvaikė prakalbo. ot,tuščiagalvė ir gg fanatikė. klysit jei taip galvosit. aš žmogus su savo svajonėm,aš žmogus su savo tikslais ir savo skausmu. skausmas būna juodas,skausmas supa mane kasdien, jis drąsko mane iš vidaus..ir tie menki dalykai kaip knygos ar paveikslai - džiugina mane. tik gaila,kad alga per maža,kad galėčiau sau visus juos leist. ypač kai nusipirkau du mylimus kvapus : Givenchy - Hot Couture ir Lolita Lempichka - L. Ir dar.. sveikata prasta,gydymas kainuoja,tad tie mieli ir malonūs dalykai lieka ateičiai.

lengva svajoti kai tau penkiolika ir gyveni iš tėvų kišenės. aišku ir dabar mane tėvai remia,bet jau norisi stotis ant savo kojų. išlaikyti save pačią. šneku ir nusišneku. jau man nusispjaut ką apie mane kas galvoja. galiu kalbėti ką noriu,nes šio blogo niekas neskaito. jis miręs kaip ir aš viduje. nors.. yra vienas žmogus ,kuris jį skaito,ir kurio laiškai mane prikelia gyvenimui.

metus LF studijas miriau iškart.visą naktė verkiau ir ryjau vaistus nuo nerimo. bet tada supratau,kad niekada niekada neatsisakysiu literatūros ir nenustumsiu jos į šalį.
dar tik 18:13. darbą baigiau 17:00,o pusė butelio vyno jau ir nebėra.
bet ..aš su savo skausmu,bet aš LAISVA. laisva bent kol girta. vėliau rėmai vėl manęs
nebepaleis..


3 komentarai (-ų):

Anonimiškas 2011 m. rugpjūčio 16 d. 11:17  

Kad ir kaip banaliai skambėtų, bet vistiek tai pasakysiu - life goes on. Kad ir koks juodas etapas bebūtų, jis kadanors praeis.

AgNE 2011 m. rugpjūčio 17 d. 08:29  

Gyvenimas kaip ekonomika - krizių ir pakilimų neišvengia niekas. Jei dabar krizė, netruks ateiti ir geresnės dienos. ;)

Vytautas Žygis 2011 m. rugpjūčio 30 d. 05:45  

Gyvenimas - tai subtili pusiausvyra tarp gebėjimo priversti dalykus vykti ir leidimo jiems vykti; pusiausvyra tarp pastangų ir susitaikymo. Viską daryk taip gerai, kaip tik sugebi. Įvardyk savo tikslus ir išdėstyk ketinimus; vykis svajones ir siek to, ko nori iš gyvenimo. Tuomet rask drąsos ir išminties atsitraukti. Atsisakyk pretenzijų ir susitaikyk su viskuo, kas vyks, suprasdamas, kad tai tau yra geriausia, net jei tuo metu atrodys kitaip. Gyvenimas - nuostabus gobelenas, kurio gijos tobulai supintos. Mes dažnai negauname, ko geidžiame, tačiau visada gauname, ko mums reikia. Mums visuomet duodama tai, kas atitinka mūsų aukščiausius poreikius. tai viena iš nuostabiausių gyvenimo pamokų.

Sharma, Robin

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP