Apdovanota?

sausio 19, 2011

Lovoje praleidau daugiau nei parą.Slėpiausi nuo košmarų,tinginio,atsiskaitymų ir problemų. Skauda visą kūną. Aš nepratus tiek daug miegot. Sapnavau,kad gavau nerealiai Celine rankinę dovanų. Ir per miegus susimušiau ranką į lovos kampą. hm. Na,bet ne apie tai. Šliaužte prižliaužiau prie PC,įsitempiau į lovą,užmerktom akim pasidariau kavos,pasistačiau ant stalo ir pradėjau blogg'int . Kaip visada paniurzgėjau,kad noriu ,kad Jūs daugiau rašytumėt (ah,kaip savanaudiška) ir užtikau ,kad esu nominuota Stylish blog awards.Už tai dėkoju Elit.
O Taisyklės yra tokios:
1.Gavęs apdovanojimą išduoda, iš ko jį gavo;
2.Parašo 7 dalykus apie save;
3.Paskelbia savo mėgstamus tinklaraščius, kam perduos titulą;
4.Jiems praneša gerą žinią.

Septyni faktai apie mane :

1.Esu priklausoma nuo kavos ir cigarečių.
2.Mėgstamiausias drabužis - suknelė.
3.Žaviuosi nepriklausomomis ir stipriomis moterimis.
4.Esu arogantiška ir valdinga. Kad ir kaip stengčiausi tai nuslėpt - sunkiai sekasi.
5.Mėgstu nekomercinį kiną.
6.Esu linkusi viską atidėti paskutinei dienai.Žinau,kad taip labai blogai,bet kitaip neišeina.
7.Tikiu,kad tai kas mūsų nesunaikiną - mus sustiprina.

Nominaciją skiriu :
http://absinthefashion.blogspot.com/

Gero ir gražaus Jums vakaro.

1 komentarai (-ų):

Wonderlust 2011 m. sausio 30 d. 12:30  

Absenta totaliai nuostabi <3 gavo nominacija ir is manes ;)

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP