Mėgavimasis Klaipėda.

gruodžio 21, 2010

Pastoviai niurzgu kaip noriu į NY,Paryžių,Majamį ar Maskvą. Kaip noriu dingt,pabėgt nuo pasaulio kuris mane supa,žmonių ir t.t Bet tai taip tolima,taip tolima,kad net suvokti neišeina. Ir šią tamsią ir ganėtinai šaltą naktį suvokiau kaip pasiilgau Klaipėdos. Miesto kuris mane žavi.Žavi savo alsavimu.Dvelkenčiu jūra. Kaip norėčiau vaikščiot Klaipėdos gatvėmis,gerti kavą ir mėgautis. Mėgautis ramybe,mieste,kuriame beveik nieko nepažįstu. Pūsti cigaretės dūmus šaltoje naktyje,klausytis jūros ošimo audringoje pakrantėje,leisti vėjui suvelti mano plaukus. Ir nesvarbu,kad po to reikės gero pusvalandžio jiems išsukuoti. Klampoti per pusnis ir mėgautis tyla. Apmąstyti. Ir mėgautis. Tomis tobulomis ir trumpomis akimirkomis. Jau keletą kartų pakartojau žodį "mėgautis". Jei dėstytojas vertintų mano darbą - spėju,kad neįskaitytų. pasikartojimai jiems yra fail'as. O man tai sustiprina emocijas. Aš noriu į KLAIPĖDĄ..

5 komentarai (-ų):

Anonimiškas 2010 m. gruodžio 22 d. 03:49  

aš ir!

Greta Anisimenko 2010 m. gruodžio 22 d. 05:43  

Pas mus šalta ir niūru. Neperdedu - lauke tvertis ilgiau negu 10 min. - neįmanoma. Lik savo šiltuose namuose ir nemanyk, jog mano gimtam mieste pamirši realybę... Niekas nėra toks, kaip atrodo paveiksliukuose. Linksmų švenčių.

Anonimiškas 2010 m. gruodžio 22 d. 08:29  

apskritai faina nuvažiuoti ten, kur tavęs nepažįsta niekas, bet Klaipėdoj manau idealiausia būtų vasrą :) jūros ošimas, šiltas oras, paplūdimys...

Cigarette 2010 m. gruodžio 23 d. 14:38  

victorias-notes, tereikia laisvadienio,traukinio/autobuso/automobilio ir kavos šilumai .
ELIT,o kartais reikia pakeist aplinką. nors trumpam. įkvėpt GAIVOS.
withspice,pritariu dėl vietos kurioje niekas nepažįsta.

Dylana Suarez 2010 m. gruodžio 26 d. 22:09  

Lovely blog!

xoxo,

colormenana.blogspot.com

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP